İngilizce ev tanıtımı
TÜM SINIFLARA AİT DERS ve ÇALIŞMA KİTAPLARI CEVAPLARI İÇİN TIKLAYINIZ

İngilizce ev tanıtımı

benim şirin bir evim var.girişin sağ tarafında banyo var.banyonun karşında ise yatak odası var.girişin sol tarafında ise mmutfak onun yanında da benim odam var.bilgisayarım yatağımı hemen yanında bulunuyor.girişin karşısında oturma odası ve onun yanında da salon var.salonun ortasında büyük bi sehpa var.salonda bir balkon var.orta boyutta.işte benim evim.ben evimi çok seviyorum.


I have a very nice house. There is the bathroom on the right of the entrance. The bedroom is opposite the bathroom. On the left of the entrance is the kitchen. Next to it is my room. My Pc is next to my bed. Opposite the entrance, there is the living room and the saloon is next to it. There is a big coffetable in the middle of the saloon. There is a balcony in the saloon. It's an average balcony. I love my house.
Yasal Uyarı: Yayınlanan yazıların ve haberlerin tüm hakları calisma-derskitabicevaplari.com'a aittir.

0 yorum

LÜTFEN YORUMLARINIZI YAZINIZ

d. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar